The Killer rba

Love this bit of gear.


Comments

  1. I had no idea there was so much faffing involved with The Killer. I took no notice of it when it came out because like you cartos are a no no. I did try a carto tank recently which has been in my bits box for months and I actually like it, refilling it though was messy so stopped using it.

    The things that seem to give the best vape according to reviewers and users are always a faff to set up :(

    Btw, the coil you made was 1.4/1.5ohms not 2ohms lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faff at first but everything has a learning curve.

      btw, wrong lol

      Delete
    2. You said the coil was 2.2ohms minus 0.6 at 11:40 so ok then 1.6ohms but still not 2.0ohms :P

      Delete
    3. Yes but there was 20mins edited out where I put another coil on.

      Glad you enjoyed the video though!

      Delete
  2. Here comes my serious comment lol !!!
    I you leave longer wick you can put it under the ceramic without the use of tool.
    Just see http://www.youtube.com/watch?v=JYRL9bxUPpI at 11:45.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Did you just link to one of your reviews on my blog?

      You cheeky so and so lol

      :D

      Delete
    2. I just want to point the right way to set this thing up.
      After all no one can understand Greek.

      P.S.
      I also want to see how you gonna react lol

      Delete
    3. It's not the right way, it's your way ;)

      Whatever works is good but as I say in my videos, it's just the way I do it.

      I'm finding that it wicks better without the loop round the bottom as well.

      Bloody smart arsed greeks lol

      Delete
    4. I have spoken a few hours with the manufacturer (Leo) and he told me that best way to set this RBA up is the way that I have shown in my video.

      You grumpy stubborn Scot, why don't you just admit that my way, is the only right way. lol

      Delete
    5. Hehehe :D

      I don't care if you found the burning bush and God himself told you it was the right way ;)

      It is what works for "you", if someone does it different and it works for them then all is well in the world.

      PS, how dare you call me grumpy and stubborn, only my wife gets to talk to me like that ;)

      It is a good device though, very impressed with it :)

      Delete
    6. I agree is one of the best RBAs out there.

      PS OK I take those words back lol

      Delete
  3. Thanks for a great review. I am convinced - I NEED one of these. Just have to drop big hints to the right peeps for my birthday prezzie :)

    ReplyDelete
  4. Great vid as usual.Do you have to fiddle with the juice control much,and has it flooded.can it flood?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not flooded yet but suppose if you tried hard enough you could flood it, personally finding it a joy to Vape with.

      Delete
  5. i guess this carto tank is the one from alba vapours with the Pyrex tank.
    am asking because i bought mine from them and the time i receive the tank it was totally impossible to pass the killer through the hole,
    because the clearance of the o-ring was not enough to allow the killer to slide through, so finally i had to change the o-rings to a slimmer but now although that works fine the whole set up is very soft and the tank is moving all the way around :((

    I have 3 killer and i really love them for their performance

    Nice review mate.

    PS: you should try the dripper pro or spiral , depends if you have a Provari

    ReplyDelete
  6. i've been trying to keep away from your reviews, then got stuck on the M6 tonight on the way home and watched this on the phone, and now its cost me £55 tonight as i bought one lol

    ReplyDelete
  7. Cheers for this one todd, helped me get mine up and running in half hour :)

    ReplyDelete
  8. Hope you also do a review of the upcoming Achilles atomizer by Imeo. I know you're not a fan of GG. Neither am I. But I'd really love to buy either the Achilles or the Killer and a side-by-side comparison would help me a lot. Good review and tutorial, as usual

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do you know I'm that out of touch with gg now, never heard of the Achilles lol

      Delete
  9. Excellent as per Todd... thank you.
    I've just scored one of these with trap tank for a D20 DID that I had sat doin nowt. (dunno if thats a good trade or not but I'm happy).
    Quick question: how long can I expect to get out of it before needing a re-build?

    ReplyDelete

Post a comment